۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

عادت



88/3/17

آغوشتو بغیر من بروی هیشکی وانکن

منو از این دلخوشیو آرامشم جدا نکن

من برای با تو بودن پر ِعشقو خواهشم

واسه بودن کنار تو

تو به بگو به هرکجا پر می کشم


منو تو آغوشت بگیر

آغوش تو مقدسه

بوسیدنت برای من

تولد یک نفسه


چشمای مهربون تو

منو به آتیش میکشه

نوازش دستای تو

عادته، ترکم نمیشه


چشمای مهربون تو

منو به آتیش میکشه

به آتیش دستای تو

عادته،

ترکم نمیشه



فقط تو آغوش خودم

دغدغه هاتو جا بزار

به پای عشق من بمون

هیچ کس و جای من نیار

مهر لباتو رو تنو

روی لب کسی نزن

فقط به من

بوسه بزن

به روح و جسم و تن من


۱ نظر:

مجیدش گفت...

اغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن
(چشم)
منو از این دلخوشی ها، ارامشم جدا نکن
من برایه با توبودن پر عشقو خواهشم
(مثل خودم)
واسه بودنه کنارت تو بگو به هرکجا پر میکشم
(دورت بگردم)
منو تو اغوشت بگیر اغوشه تو مقدسه
(عزیزم مممممممم)
بوسیدنت برایه من تولد یک نفسه
(وای نفسم)
چشمایه مهربونه تو منو به اتیش میکشه
(اینو که دیگه نگو با اون چشمای شهلات عزیز دلم)
نوازش دستایه تو عادته تَرکم نمیشه
(در مورد دستات چی بگم؟)
چشمایه مهربونه تو منو به اتیش میکشه

نوازش دستایه تو عادته ترکم نمیشه

فقط تو اغوشه خودم دغدغه هاتو جا بذار
(تو آغوش تو که دیگه عزیزم دغدغه ای نیست)
به پایه عشقه من بمون هیچکسو جایه من نیار
(همپای عشق تو کی می تونه باشه دریای من؟)
مهر لباتو رو تنو رویه لبه کسی نزن
(مهر لبم امضای عشقمه رو تن بلوری تو)
فقط به من بوسه بزن به روحو جسمو تن من
(فقط و فقط عشق ساراپا احساس و نجابتم)