۱۳۸۸ فروردین ۱۵, شنبه

تولد


88/1/15


عزیزم روز تولدت مبارک

تولد ...

واژه ای عمیق

کاش میشد بعد از هرتولد احساس واقعی اونو درمیافتیم و گویی تازه از مادر متولد شدیم و دنیای جدید و بهتری میساختیم

کاش میشد بعد از هر تولد کارهای تکراریه بدِ قبل را انجام نمیدادیم و کاش دیگه دل کسی رو نمیشکوندیم


کاش میشد




عزیزم

کاش می شد عزیز ترینم میماندی

کاش میشد تنها با من می ماندی

کاش میشد از طلوع پنجره ی چشمانت

هر روزم را با خیره شدن به تو آغاز میکردم

کاش میشد در هیاهوهای دلم

هر روز را به کام تو میگذراندم



عزیزم تولد آغازیست برای تو

و تنها برای تو

باشد که این آغاز شکوفه های رنگین عشق را در دل تو پر رنگ تر کند


۴ نظر:

پرواز گفت...

شما هم شاد و موفق باشین
امیدوارم خوشتون اومده باشه....

ناشناس گفت...

همین که همه احساساتتو داری توی این وبلاگ تخلیه می کنی کویای اینه که وبلاگ با ارزشی داری. چون منم مثل خودتم. ممنون که به وبلاگ من سر زدی.
www.3dayeghoroob.blogfa.com

ناشناس گفت...

سلام وبلاگ نویس محترم !
الهی

دعایم را به عرش‌ات برسان

و آن را به حضورت بپذیر

و تقاضایش را اجابت کن

اما پاسخ‌اش را در نزد خود نگاه‌دار

تا زمانی که تو را ببینم

زیرا...

دعای من دیدن تو است

آمین یا رب‌العالمین

من آپم با مطلب جدید . من منتظر قدوم سبزتان هستم . همیشه خوشحال و سر

فراز باشید !

التماس دعا

ناشناس گفت...

www.darhavaidost.blogfa.com