۱۳۸۸ اردیبهشت ۶, یکشنبه

چه حالی میده آدم با عشقش شعر بسازه

چه روز خوبی بود


کاش همه ی روزا همینقدر شیرین باشن




maj : من که پيدات ميکنم

maj: نگاه به چشمات مي کنم

maj: يه بوس به لپات مي کنم

maj: چه حالي همرات ميکنم

maj: همه رو برات مات مي کنم

maj : هي هاي و هيهات ميکنم

mel: manam az hame ja negat mikonam,

mel: doaye kheir hamrat mikonam

mel: vaghti aghoosh barat baz mikonam

mel: tamame donyaro gharghe hasrat mikonam

maj: هستيموفداي تماشات ميکنم

maj: سرتو روسينم ميذارم

maj: آروم که لالات ميکنم

maj: قندون جلوت کم مياره

maj: پر از شکلات ميکنم

mel: manam khoone eshghamo farshe pat mikonam

maj: اشکي که از چشام مياد

maj: رود زير پات ميکنم

maj: وقتي مياي از خوشحالي

maj: پايين و بالات مي کنم

maj: تموم دنيامو حالا

maj: فداي دستات مي کنم

mel: shabha barat naz mikonam,

mel: toro bi tab mikonam

mel: eshghemoono hameja jar mizanam

mel: hameye donyaro khabar mikonam

mel: migam eshgham asemoonie

mel: migam joonam ke ghabel nadare,

mel: oonam fadaye nafasash mikonam

maj: قربون اون شعر گفتنت

maj: سرمو فداي قافيه هات ميکنم


۱ نظر:

محمد گفت...

از اينكه نظر دادي ممنونم اگه اهل تبادل لينك هستي خبرم كن باباي.